«Купив один раз і не треба «перевзуватись» щосезону!»
Може подумати недосвідчений водій і зробить велику помилку. Адже у таких шин є декілька важливих особливостей:
- «Всесезонки» ,звичайно, дуже гарна річ, проте безпечними і корисними вони будуть тільки у певному діапазоні температур. Перетинаючи позначку +25 влітку і знижуючись нижче -7 взимку, температура негативно впливає на якість шин, відповідно погіршуючи керованість автомобіля в цілому.
- Треба памʼятати, що в літню спеку резина стає дуже мʼякою, тоді як під час морозів, навпаки, твердіє, але в обох випадках страждає зчеплення з дорогою. Тож гальмівний шлях автомобіля за таких умов може збільшуватись мінімум у два рази, що є небезпечним для усіх учасників дорожнього руху!
- Малюнок протектора таких шин зазвичай не дуже глибокий, тому рух по засніженим дорогам буде некомфортним та, можливо, фатальним.
- Влітку автомобіль на таких шинах може споживати в рази більше палива через мʼякість шин та їхню вагу, яка більша за «звичайні» шини.
- Загальна вартість всесезонних шин вища, ніж їхніх сезонних аналогів.
Висновок: всесезонні шини будуть в нагоді в регіонах переважно з безсніжною зимою, де протягом року температура коливається в діапазоні від -2 до 20 градусі за Цельсієм. В усіх інших випадках їх використання буде коштовним, так ще й небезпечним.